Suzy likes the boys and the boys like Suzy!

I helgen var ju jag, mina systrar och mamma på Nova Lund för att shoppa. Vi alla såg fram emot Cubus och när vi tillslut kom till den butiken så visade det sej att den var stängd. Oförlåtligt!

Så vi bestämde oss för att åka till Center Syd istället där dom även hade New Yorker. Happyface.
Hittade trots det bara en tröja och ett par vinterstövlar. Inget annat föll mej i smaken. Och när det väl gjorde det så kostade det över min gräns för normalt pris.

Blå tröja från Cubus - 149:-
Ett par vita vinterstövlar från Skopunkten - 349:- (rabatt = 170:-)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0