MTV Europe Music Awards 2011

Igår var det EMA .. Musical Awards och jag satt bänkad framför tvn för att titta trots alla störningar. Ni såg nog det däremot utan alla störigheter.
Jag höll tummarna för David Guetta samt LMFAO som jag tyckte förtjänade att vinna.
Igår var det MTV EMA och jag satt bänkad framför tvn för att titta trots alla störningar. Ni såg nog det däremot utan alla störigheter.
Jag höll tummarna för David Guetta samt LMFAO som jag tyckte förtjänade att vinna. Men icke. Blir dock sällan som jag vill med något så jag var inte jätte förvånad. Men förvånad över att inte Guetta fick något.
Lixom. Justin Bieber.. Seriöst?
Barnmusik.

Och vem fan e Big Bang?

Men annars var det väldigt bra med bra uppträdanden och Lady Gaga's kläder som drog rätt mycket uppmärksamhet. Jag diggar att hon e annorlunda så jag hade inget emot den. Det. Grejen.
Och dom som bjöd på mest party och satte fart på showen var ju såklart LMFAO

Här kommer lite bilder från igår:


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0