My little princess!

Sitter för tillfället och äter pepperoni och saltgurka. Jag har lite såna här cravings på kvällarna/nätterna då jag bara måste äta salta och starka saker.
Kanske inte mycket bättre än sockerberoende men. Jo. Lite bättre e det nog allt.
Beställer även hem lite nya varor då jag ska ha ett smyckesparty nästa månad som kära Eva tänker fixa till mej.

Nya stativet funkar utmärkt. Djur e verkligen inte den enklaste grejen att fota.


Sitter för tillfället och äter pepperoni och saltgurka. Jag har lite såna här cravings på kvällarna/nätterna då jag bara måste äta salta och starka saker.
Kanske inte mycket bättre än sockerberoende men. Jo. bättre e det nog allt.

Beställer även hem lite nya varor då jag ska ha ett smyckesparty nästa månad som kära Eva fixat till mej. 
Ska bli riktigt kul och spännande. Ser framemot det.

Det e lite mycket nu så jag ska fortsätta greja så får ni sova så gott :)

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0