I used to dance to everything you said.

Fy vad dryg man kan vara ibland. Men mest e det datorn.  Helt sinnes vad tid det ska ta med allt. 
Det gillas inte jätte mycket.

Här e iallafall det jag fick med mej hem från Ullared. Den nästsista tröjan gav jag enbart 10 spänn för.
Helt ok faktiskt. Det e även en killtröja. Blåa tshirten också. Men vad gör det? Kan jag väl ha för det hallå.

- Två tshirts.
- Två baslinnen.
- Två stickade tröjor.
- Två långärmade tröjor.
- Underkläder.
- Laptop skin.
- Leopard plattång.
Allt för ca 500 kronor. Inte varje dag man kan handla så mycket för så lite. Hoho.

Nu ska jag in i duschen och duscha. Man brukar oftast göra det där så det får man väl göra även denna dag. 
Vid 18.00 kommer en bebis och två ungdomligheter och ska äta och dricka gott.

Gissa vem det kan vara?

Precis. 

Ni får ha en bra lördag så skriver jag väl antagligen lite imorron.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tutorial

Sv; hehe jepp :) de där va ju fina saker jag är sååå sugen på att också ta en tripp till gkås!

2011-10-15 @ 16:28:22
URL: http://tutorail.blogg.se/
Postat av: supersandra!!!!!!!

heeeej! don blogg kom upp när jag sökte på leopard plattång.. måste fråga, är den bra? är den stor och inte en mini??? svara gärna till min mail!

2011-12-13 @ 23:22:08

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0