Take a babystep.

Idag har man umgåtts med syrran igen. Vi tog en liten tur runtom i byn och jag passade på att hämta mitt paket på ICA. Tog sen och hämtade Celice Lära gå stol (eller va dom nu heter) med fina cupcakes på. Och rosa. Finfin.

Självklart tyckte hon den var asrolig. Så där satt hon ett tag och underhöll sej själv med grejerna framför.
Så man hade även idag en trevlig dag hos syrran.

E denna lilla bebisunge söt eller söt? Nä. Super-duper-mega-sockersöt.

Kom sen hem och hann fixa lite mat innan Milla kom och skulle snacka lite. Syster yster fyller 39 på lördag så jag funderar lite på vad jag ska ge henne. E iofs ganska säker men kan inte säga det för...Ja. Hon kanske läser.

Eller nåt.


Får se vad morgondagen har att erbjuda. Kan nog bli något av den också.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0