take me to your hideout. one more time.

Visst e min mobilkamera bra? Ja. Visste väl det.


Ja det blev att man drog till syrran idag. Satt först hemma hos henne lite. Städade klart innan husvisningen och sen travade vi iväg mot E.M. Där var en söt liten fåtölj som Celice fick testa. Passade henne perfekt.
Dock lite onödig kanske. Vilken 5 månaders bebis behöver en fåtölj lixom?
Inte någon direkt.

Vi tog även en sväng in till Konsum innan vi travade tillbaka hem. Satt och fika lite och man drog sen vidare hem-hem. Sen har jag väl mest bara suttit i ett hörn och gjort lite smycken. 

Förresten. Har ni sett reklamen för Nordicfeel där dom dansar och har värsta videon? Eh. För smink..

Ser förjävla dumt ut faktiskt.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0