Turn the tide.

Nu har det kalla vädret verkligen börjat visa sej. Förhoppningsvis dröjer det någon månad till innan snön kommer. 
Gärna behöver den inte komma alls.

Det e nog inte bara jag som längtar efter att få sitta ute och äta frukost på morronen.
Eller bara öppna upp fönster och dörrar för det e så vaaarmt. 
Låta djuren få springa ut och in och busa. Gå och plocka bär i trädgården..

Ojoj. Var nog inte bra att jag tog upp detta.
Går ju inte direkt och göra det nu...Lite väl kallt och öppna upp, äta ute och bada. Lite. Väl. Kallt.

Synd man inte har råd till att resa. Då hade jag nog inte vatt här nu. Blö. 
Ajamen det e bara och ta att Sverige alltid kommer vara ett hel-ve-te när det kommer  till att ta sej fram i den höga, kalla, isiga och envisa snö som man ALLTID lyckas halka på. 

Nu ska jag dricka lite kaffe och titta på sommarbilder. Bland annat.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0