Jag och Mr Vind kommer aldrig bli vänner!

Bild sen en nyår. Såhär ser jag ut ganska ofta. Bortblåst. Och ja, vinden e en man. Såklart!


Har för en stund sen stigit in från regn och blåst. Tyckte faktiskt blåsten var lite överdrivet.
Jag menar, att hålla en väldigt blöt hund samt styra det förbannade paraplyet e inte det enklaste
när man har två armar. Skulle gärna velat ha fler. Runt åtta som spindeln kanske.

Fast inte sådär ludna, usch nä. Räcker med det luder man har..

Ska fortsätta mysa med min goda cappuccino nu (dock så myser jag nog hellre med den blöta hunden än den varma koppen) också får jag se om det blir någon film senare. Om en stund.

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0