Nu e katten pömsig!

Hittade ingen passande bild så fick bli på en blomma.


Har suttit med FL i typ..Ja..5 timmar kanske. Och gissa hur långt jag kommit? Eh. Jag kom så långt att jag började på en ny låt. Suck.

Varför gör jag alltid detta varje gång jag startar programmet? Jag e så knas.
Får se om det blir något av den eller om den bara e att slänga i papperskorgen. Troligtvis det sista.

Nu ska jag sova innan jag blir allt för hungrig. Åt 2st rösti men dom var inte goda. Smakade kräk. 
Kan också berott på att jag var illamående innan jag började äta. Kan finnas en peng där.

Nä men som sagt, jag måste sova innan hungern blir allt för påtaglig!

Natti natt!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0