Please come back. Need some sunshine.

Kåseberga 2010

Damn. Roligt att redan sakna sommaren. Det e väl hyffsat väder för att vara höst nu. Men... Sommar.
Varför ska den vara så jävla kort tid av året? Kunde vatt tvärtom. Ju. Typiskt Sverige att ha skitväder.

Nä, ska inte klaga mer. Blir att slappa med någon film senare. Antagligen "Hanna". Blir nog bra.
Kanske har nån av er sett den? Jag vet en som gjort iallafall. Så nu får jag tvunget se den ^__^

PS! Blir en liten drink med pappa istället och vara social. Kanske bättre alternativ!

Men ni får ha en fortsatt bra lördag. Om ni nu hade det innan.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du skulle nog gilla bloggen www.klackarnaitaket.nu, hon har också små chihuahuor :)

Rebecka

2011-09-12 @ 16:16:33

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0