Soon i will be red. Just like tomatoes.

Hej hej sötungar ^__^

Vet ni vad jag äntligen gjorde i måndes? Japp. Jag beställde en grym röd hårfärg som jag bara längtar efter att få se liggandes i postlådan. Dessutom var det min första beställning från Ebay. Hoppas paketet anländer denna vecka.

Det blev Directions Pillarbox red och jag tror den kommer avnjuta att få pryda mitt hår.

Drömfärgen skulle se ut något sådant. Dör lite.



Har ni använt någon av Directions hårfärger?
Jag har ju erfarenhet av dom sen innan, bla. blå och lila och kan säga att hållbarheten e rätt okej om man inte utsätter dom för för mycket sol och bad (dusch). Stargazer e isåfall bättre men dom hade ingen grym röd hårfärg så det fick bli Directions. 

Ni har kanske själva rött hår? (:

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0