Tudiluu!

Lilla Isac också jag med igentäppt flabb. Hade bra hårkvalité då. Och bruna ögon med.


Skulle bara titta in läget lite snabbt. Håller på och ändrar om på hemsidan och det e väl egentligen grejer som går skit snabbt, men jag e nog den segaste människan. Ever. 

Var en stund hos syrran innan med. Kellan var duktig som både kissa Och bajsa på hennes matta.
Blev inte så uppskattat. 

Ser att hemsidan även e löjligt trög och inte alltid fungerar, så jag får ta ett snack med killen som hjälper mej med det så får han uppdatera sidan. Or something.
Skulle försöka göra det själv men det stod bara en massa bla-hi-bla-ha. Ganska otydligt att förstå.
Plus att ingenting står på svenska, och då e man dömd att faila.

Det kanske hinnes göra något mer inlägg idag men inte säkert. Annars får ni ha det gott.

Ät väl!

Kommentarer
Postat av: sophie

Hejsan är du sugen på ett nytt iphone 4 skal? Gå då in på min blogg och delta i min tävling om ett valfritt iphone 4 skal :)<3

2011-09-16 @ 18:29:03
URL: http://sophiecoper.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0