What i think about winter.

De sista åren så har vintrarna varit ruskigt kalla och nästan så man trott man ska förfrysa när man stiger ut.
Och troligtvis blir väl denna vintern också äckligt kall så en härlig liten pyjamas hade suttit fint.

Alltså till min hund. Glömde nämna hund. Kanske någon ville veta..

Så jag har hittat några. Självklart rosa och puttinuttigt gulliga.

Denna hundpyjamas finns hos Petster för 369:-
Och denna härliga overallen finns att köpa hos Dobaz för 275:-

Och sen denna. Pyjamas med fötter. How adorable is that? Finns hos LeChien för 255:-


Ska lätt handla den här sista till min lilla prinsessa. Gud vad hon hade blitt sött i den ♥

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0