O-oh. Troubles!

Såhär mår man. Bortsett från flaskorna då.


Då har det blivit lite fede pizza och äppelpaj till efterrätt så nu har man plötsligt blivit mullig. Inte helt okej.
Men har haft det najs iallafall så det e väl det som räknas, säger folk.

Jag ska snacka med Elin imorron också om hon vill följa med till Nova en dag för nu börjar det gå utför.
Har haft riktigt ont i magen att jag inte vetat vart jag ska bli av. 
Och illamående. Usch. Det ska vi inte prata om. Inte så trevligt och känna man ska spy överallt hela tiden. 

Trevligt för er att veta med. Jag vet.

Nu ska jag vila och bara ta det jävligt lugnt. Blir tidig läggning känner jag. Tröttheten e redan framme.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0