White and sand!



Lite kläder jag skulle vilja ha just nu. Verkar som jag känner för stickat. Dock inte helt fel nu när vintern kommer.
E oftast lite mer färggrann av mej men just i det här va det fint med sandigt och vitt.

Som ni ser kommer dessa kläder från Cubus. En butik jag mer än gärna skulle vilja ha online. 
En annan som jag också tycker ska öppna portarna e New Yorker.
Varför har dom egentligen inte någon onlineshop? Sumpigt. Riktigt sumpigt.

Jag skulle nog bara handlat skjortan av dessa. (Knappt.) Dom andra e för dyra.
Jag väntar gärna tills kläderna gått ner i pris och har en Ok-Summa att slänga ut på.
Går jag in i en butik hamnar jag vid rea kläder direkt. Ganska ekonomisk må jag säga.


Eller bara snål.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0