Frukt & bär i form.

Ikväll e det Melodifestivalen och trots att det inte e vad jag lyssnar på i vanliga fall, så tittar jag på det. 
Det har lixom blivit en tradition i familjen att aldrig missa detta utdragna, dryga program. 

Pappa ville slå på stort och ha räkmackor för kvällen. Jag äter dock varken räkor eller färska ägg (säger man så?)
så det blir en briemacka med tomat och grejer för lilla mej. 

Vill man äta något mer efterrättigt så kan man ju alltid testa den nedanför. Supergod och super enkel.


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

mums vad gott

2012-02-04 @ 16:31:34
URL: http://maddisenj.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0