My beautiful heart.

en liten bild jag tog innan. e inte så haj på att fota manuellt.
Igår blev det inget skrivande för jag blev tyvärr sämre och orkade inte sitta vid datorn. E någorlunda bättre idag. Har iallafall inte ont i kropp och huvud så det går att göra saker idag.
Och idag ägnar jag dagen åt att rensa bilder så att jag kan bränna sen.
Minnet på kameran e fullt så jag behöver rensa även det.
Detta kommer ta tid.
En liten bild jag tog innan. E inte så haj på att fota manuellt.

Igår blev det inget skrivande för jag blev tyvärr sämre och orkade inte sitta vid datorn. E någorlunda bättre idag.
Har iallafall inte ont i kropp och huvud så det går att göra saker idag.

Och idag ägnar jag dagen åt att rensa bilder så att jag kan bränna sen.
Minnet på kameran e fullt så jag behöver rensa även det.

Tydligen så har man 16 687 bilder att rensa bland.
Detta kommer ta tid.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0