Lite borta kanske ? Sorry ^^

Oj, jag har visst vatt lite små-off här. Men i lördes var jag ute, sen sovde jag hos syrran så jag kom inte hem förrän på kvällen på söndan, och då orkade jag inte sitta och skriva ändå :P Och idag har jag vatt på sjukan och tagit ut röret som jag hade, så nu väntas bara röntgen sen e det förhoppningsvis över för gott.

Började känna ett riktigt sug efter FL idag så idag har jag byggt och hållit på som attan i det. Kanske e igång igen ? Har suttit stilla en bra stund och inte kunnat gjort något, sen har jag inte haft Nexus iheller som jag måste ha <3 Men idag blev det äntligen fixat så därinne har jag suttit och trixat en del idag :D

Ska nog lägga upp en snutt när jag känner att det e bra, så ni kan få höra lite :)

Nu ska jag spela vidare på lite gamla bitar, och kanske lite nya om jag hittar :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0