Boring days!

Fy vad drygt det e nu när man e smått handikappad..Allt jag gjort dom senaste två dagarna e att tittat på tv, sovit, ätit och sovit.. Jag mår som tur bra nu annars hade jag inte suttit här, det hade jag inte orkat.

Så vi for in till akuten idag igen. Fick nya tabletter så blir det röntgen om ca 3 veckor för o se om det e njursten eller nånting annat som skummar ^^.

Så det har ju inte hänt något dom här dagarna direkt. Får se hur jag mår imorron. Annars får man väl fixa ner nån film och se. Jippie! haha.

Nä ska se på lite tv nu sen blir det sovning. Mysa lite med min kissemisse ^^,

Natti nattan!


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0