Grekisk mat e bäst!

Har ätit grekisk mat både igår och idag. Dock samma rätt för den var så himla god ♥
Det var grekisk vecka på Lidl så vi handlade hem någon slags smördegsknyten med feta & spenatfyllning. Till det hade vi en sallad med bl.a färska champinjoner som e ett måste i min sallad :P Över det hade jag en god vitlöksdressing. Ojoj vad det satt fint!

grekisk mat


Hade faktiskt kunnat äta grekiskt varje dag resten av livet. För grekisk mat påminner mej om sommaren, och jag Älskar ju sommaren så att bli påmind om det varje dag även på vintern hade vatt underbart :)
  
Och värst vad dom spelar Edward Maya ft. Alicia - Stereo love på radion nu. Radiokanaler e alltid bra på att spela sönder låtar totalt så man blir helt trött på dom..Dom spelar samma låt 100 gånger om dagen om det e en hitlåt. Dryga jävlar e dom!

..Och jag veet jag sa jag skulle lägga in bilder på vår nya bil. Men det får bli en annan dag, bilen e ändå inte hemma nu så kan inte ta nåt nu ändå.

Men nu ska jag fortsätta och fixa med bloggen. Riktigt jobbigt när man inte kan nånting xD

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2012-01-12 @ 23:51:50
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Kitty B.

ja det gör jag. absolut (:

2012-01-13 @ 15:47:57
URL: http://kitilicious.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0