Ny design på H!

Och med "H" menar jag "G" förstås ^^ E väl egentligen rätt så klar..men e inte helt nöjd med textstilen på vissa grejer, men har letat sååå efter någon snygg men inget som passat direkt xD
Fixar nog upp den senare inatt, spelar just nu på OMGPOP så kan inte just nu.
Såhär ser iallfall min nya header ut;

500



Och på tal om något helt annat. Jag har letat som attan efter någon sida som översätter ens namn på sindarin [alviska] men har bara hittat skit.
En sida som många länkade till funkade inte, men där har tydligen många översatt.. men hjälper ju inte mej direkt då det inte kom upp något ^^
Men e det nån som vet så får ni ju mer än gärna skriva sidan :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0