Hundvakt till Ottan idag! :)

Har inte kunnat skriva direkt för i förrigår var jag och syrran hos Milla, och sen igår så var dom här så jag har icke haft tiden. Men nu har jag ^^
Idag har man vatt lite hundvakt. Passade lilla Otto, eller Ottan som jag börjat kalla han :) som e brorsans vovve. En söt liten borderterrier e det.

 

Nu tänkte jag lägga in några houselåtar på YouTube, bara o gå in på min kanal och kolla läget sen :)
Där kan ni ju även höra de låtar jag själv har gjort. Ska lägga in dom här en dag med. Tyvärr e låtarna lite låga, men det fixar man ju lätt till ^^ Mina egna e dom det står Plexxy på för er som inte vet.

Nu tänkte jag fixa lite med videona och sen tror jag nog att jag ska börja på min nya header.
Jepp det får bli min kväll. Men innan jag glömmer .. ..
Såg ju The Fourth Kind för några dagar sen och den rekomenderar jag att ni ser! Speciellt till er som gillar paranormala grejer och lite överkusliga filmer :) Då ska man verkligen se den. Och det e ju ett plus att Milla Jovovich e med. raaawr! haha ^^ Både snygg och grym skådespelerska, och passar jättebra i den roll hon spelar i denna film. Så den får ni ta och se ni som inte gjort det :)


 


Kommentarer
Postat av: Nanette

Vilka fina bilder du tar Kitty! Du e verkligen duktig :) Tack för att du tog hand om vårt lilla monster. Kram Nanette

2010-06-20 @ 21:20:23
Postat av: kitty

sv: tack så mycket! :) Nädå, han var så snäll så (:

2010-06-20 @ 23:50:40
Postat av: M

Vad söt! :D

2010-06-21 @ 12:27:26
URL: http://conler.se
Postat av: Martina :)

jätte fin blogg & jätte söta hundar :D

kika gärna in på min !

2010-06-21 @ 15:03:30
URL: http://martinaaa.devote.se
Postat av: kitty

sv: M, ja han e megasöt :)

2010-06-22 @ 00:31:43

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0