Yeej, Spanien vann!!

Ja, jag e lite sen i know xD men har hållit på med designen och sånt dära.. Snackat lite med syrran och med andra folk så har inte haft tiden att skriva :P

Spanien vann som tur va.. Trodde faktiskt att tyskarna skulle vara mer aggressiva, men icke sa nicke. Första halvleken var helt o att se på. Hände inte jätte mycket tyckte jag xD Men sen andra var Spanien bra. Tyskarna fick kämpa lite för att hänga med i Spaniens svängar, och kämpa med att försöka sno bollen.. Och ibland gick det ganska hyffsat för dom jävlarna när dom väl fick den. Nåt skott mot mål var också rätt så nära, så där blev det andningsuppehåll i dom stunderna :P

carles

Carles Puyol blev hjälten när han nickade in målet till Spanien.
Har inte märkt han så mycket innan, men idag spelade han bra. Andra som med var riktigt grymma idag var David Villa, Sergio Ramos och Andrés Iniesta. Tyvärr så märkte man inte av Torres så mycket..
Så ihelgen sitter man spikad i soffan igen :D Nu blir det dock läggning för lilla mej. Får ju vara någorlunda pigg om man ska upp och se Våra bästa år vid halv 11 :P

Natti natt!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0