Happyface! :)

Lalala det e ca 21 timmar sen nu jag tog den sista tabletten *happyface* Hoppas verkligen det håller på och försvinna för det e inge kul alls när det väl bryter ut. Bara jag inte vaknar inatt av att det gör ont ;/
näää får det fan inte, jag ska sova!!

Gick förresten igenom cdn innan med bilder då jag letade efter studentbilderna. Hittade en del som man inte sett på ett tag. Kuligt! :)


Denna bild e från samma år som studenten. Så 3 år gammal ^^
Och man ser ut som en geek & nerd som vanligt *haha* 


Nä nu tänkte jag nanna med stumpan och hoppas jag inte vaknar inatt xD


Nattan!


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0