Chanel, lilla underbara Chanel!



Jag är kissebarnvakt åt min systers kattunge. Både hon och hennes man jobbar natt så de behövde någon som kunde passa henne. Självklart ställer man upp och passar den lilla krabaten :)

400
400

Min andra katt Zorro, usch han hatade henne verkligen. Han fräste och morra så han vågar jag inte ha i närheten av henne för man vet ju aldrig vad han kan göra. Jag vet han är väldigt aggressiv, bråkar med alla katter därute och är den som bestämmer här, så bäst att ta det säkra före det osäkra. Simba, som är med i videon är lite mer... nja jag vet inte om jag gillar henne ^^. Men hon gör ingenting. Hon har luktat på Chanel och vatt lite smått nyfiken så där är det nog ingen fara.

 Nu ska jag plocka undan lite här så här blir fint :)


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0