Cozy autumn - Cold winter.





Fotade lite bilder ur Åhlens katalog.


Nu har hösten börjat bli tråkig. Regnar mycket och blåser. Enligt nätet så ska vi få snö på tisdag eller onsdag, men det känns lite väl tidigt. Visst e det mysigt och börja tända lite ljus när det e så mörkt och dystert ute, och vi brukar alltid äta mycket hemmagjorda soppor när kylan börjar ta över, så det e väl det man ser framemot då. 

Det jobbigaste nu med vintern på ingång e väl att jag inte har några skor för det. Jag har ett par stövlar som jag fick när jag var..tja, 14-15 kanske. I Know!
Har just nu Converse skor men som de flesta vet så e det hål i dom på sidorna. Inte jättekul när det regnar eller då e snö. Men what to do :P
Så e det någon som vill skänka ett par skor till en fattig så e ni välkomna att skicka bild på dom.

Nä, skojar med er :D Jag ska ta och gå in på Tradera om där e något billigt par, för som ni vet har jag inget jobb, och inget jobb means inga pengar. 

Ska ta och göra det nu på direkten. 

Puss på rompan! ^^  


Kommentarer
Postat av: Isabell

Converse har faktiskt ett par riktigt bra vinterskor utan dessa hål =)! Jag köpte ett par vinterskor av märket Converse idag, jätte sköna!

2010-11-21 @ 22:25:33
URL: http://www.converse-skor.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0