The other world.

Var smått seg när jag steg upp idag. Nu börjar det iallafall lossna i skallen.
Syrran och mamma sitter och fixar med schemat, och jag håller på och letar efter butiker som säljer pendlar och kristaller. Finns ju garanterat i Malmö men försöker leta om där finns någon som säljer närmare. Ystad hade för många år sen, där både jag och Sandra köpt våra stenkristaller. Hade säkert 10 olika och hon hade ännu fler, plus en pendel. Men allt e borta. Föräldrarna har antagligen sålt det, slängt eller bara gjort av med det när vi rensade vinden för nåt år sedan. Väldigt trist då jag nästan alltid brukade använda mina stenar ;/


Höll ofta på med sånt när man var yngre. Syrran med. Hon spådde en hel del med tarotkort, vi höll på och spela Anden i glaset och spådde även i handen med pendeln.
Jag hade massa rökelser i rummet, oljor och läste i syrrans spådomsbok. Det var tider man minns :) Tider man gärna tittar tillbaka till. De gånger man fått kontakt med andevärlden, går inte att beskriva om man inte själv vatt med om det. Vi satt och snacka om andar igår faktiskt. Det e även kul och höra andras erfarenheter av dessa övernaturliga fenomen. Mycket kul och höra. Skulle vilja lära mej mer om det, igen. Skulle vilja ha den kontakten med andar igen. Hatar att min förmåga till att kunna se har försvunnit, skit trist e det..Men vem vet, den kommer kanske tillbaka *hoppas*

 

 

 


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0