Turkiska pannkakor och G.A

Idag har jag vatt hos syrran :) Vi försökte oss på turkiska pannkakor. Gösleme tror jag dom kallas för, men dom blev väl inte riktigt detsamma, dessutom använde vi vanlig ost, läste på en sida att man skulle ha vitost...vad nu det e men det e väl antagligen sån ost dom hade i Turkiet :P


Och som ni ser i förra inlägget så e listan över icke djurtestade produkter uppe :D tog bara sisådär över en vecka eller nåt men men, nu e den uppe så ni kan se iallafall :)
Har fortfarande inte blitt bättre iheller. Hörseln i ena örat försvann för ca 3 dagar sen och har inte kommit tillbaka än, men halsen har jag inte ont i längre utan har bara hosta nu. Men att vara halvdöv e otroligt irriterande. Känns väldigt instängt. Inte kul alls.

Nu ser jag på Greys Anatomy och sen vid halv elva så e det Paradise Hotel som jag alltid brukar följa när det går. Det började först igår så ni som glömde se det igår har ju inte missat så mycket utan bara vilka par det blev och så. Gillar redan nästan inga av tjejerna. De e som vanligt såna uppnosiga, storbröstade, tomma-i-skallen brudar, iiischpischi! Där e en brunett (minns inte hennes namn) och hon tror verkligen hon e bäst och snyggast, och jag gillar verkligen inte såna personer med sånt stort ego och såna som tror att allt kretsar runt dom. Fast det mest irriterande e väl att dom flesta faktiskt Ser bra ut..Men man behöver inte va så kaged för di ^^

Ska koncentrera mej på tvn nu. Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vitost = Fetaost :)

2010-10-13 @ 23:22:21

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0