Vegas!

Har nyss vatt ute med djuren en sväng. Nu gör jag inte särskilt mycket, sitter och ändrar lite design på en blogg och tittar lite på MTV. Tänkte fixa ner Sony Vegas senare och hoppas på att det blir klart idag så jag kan lägga upp lite låtar på Youtube. Hoppas bara att nyckeln funkar där för på andra datan har jag icke fått igång Vegas än för ingen nyckel funkar ;/ Och jag vet inget annat program iheller som e som det programmet. Har testat en heel drös men antingen så e det 30 dagars, för rörigt eller bara ofunkbart. Ofunkbart ? E det ett ord ? Aja ni fattar vad jag menar iallafall. Vegas e det program jag tycker e bäst, och hittar man nyckeln som funkar så kan man ha programmet hur länge som helst. Känner att jag har såå många låtar att ladda upp som folk går miste om :P så måste fixa programmet innan alla låtar går o blir gamla ^^


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0