Tar en paus från datorn..

Såja, det blir en förbjuden datordag från och med nu fram till någon gång på söndag. Ska försöka längre men tror knappast jag kan. 
Imorron ska jag ändå vara barnvakt samt lite på söndagen så då e det lika bra att passa på att ha en datorfri dag.

Jag har alltså ganska ont i min högerarm nu och har blivit värre de senaste dagarna. Inatt vaknade jag några gånger av att min arm och rygg värkte att jag bara låg och vred mej. Inte kul, at all! 


Så finns där någon snäll själ som skulle vilja ge mej massage så hör av dej!
Jag e i stort behov av en nu ^__^

Ha en fin helg och ta väl hand om er. För mej blir det en massa massa film :)

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Hehe nej det är inge bra... har fått det en massa gånger... det är inge skönt ^^'

2011-08-19 @ 17:09:14
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Detsamma :)

2011-08-19 @ 18:16:00
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0