it's easier to fall in than to fall out!

Skyndade mej in på H&M för att se om dom hade något roligt. Lyckades faktiskt shoppa 3 plagg under 80 lappen. Deni!

Då jag inte e något för klänningar så fick det bli en t-shirt och shorts som ska bäras på nyår.
Inga direkt "festkläder" men jag köper hellre något jag har användning av fler gånger än bara vid speciella tillfällen.

Men nu ska jag se vidare på hitlerfilmen som går på tv. Älskar filmer som har en historia bakom sej. 
Ni får sova så gott och vakna med ett leende imorron. Det e ju trots allt snart jul (:

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

Oj det blev mycket för de pengarna!:)

2011-12-21 @ 23:49:11
URL: http://josefineenstrom.devote.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0