I got 2 have Reason!

Ja som rubriken lyder så måste jag bara fixa Reason. Det e inte det att jag tröttnat på Fruity Loops men jag kanske helt enkelt förstår Reason bättre. FL e väl inte sådär jättesvårt egentligen. Jag kan de flesta grunderna och med tanke på vad jag kunde för 1 år sen (vilket var ungefär nada) så har jag kommit ganska långt i det programmet. Men nu känner jag för att testa något nytt, känns som jag bara står och stampar på samma ställe i FL så det e kanske något nytt jag behöver. Vi testar iallafall så får jag se om det e något och behålla eller om det e rena rama röran.

Reason 5 finns nog ute men jag tror jag tar 3an eller 4an faktiskt. E lättare att få tag i med då 5an verkar ganska ny. Har även tittat på det ett tag och nu kliar det ordentligt i fingrarna. Jag måste bara ha det. På momangen, typ!


Kommentarer
Postat av: Lena

sv: Hej! Ja, vissa dagar är lite tuffare att komma iväg på träning än andra. Träning har varit en del av min vardag i måga år, så det skal mycket till om jag skulle skippa träningen en dag.

Lycka till med träningen du också :)

Kram

2011-01-03 @ 22:03:22
URL: http://www.mrssaifa.com

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0