En trött hund och en stolt matte!

600
Såja, nu har man även fått denna dag avklarad med hundkurs och besök hos syrran och snacka massa, massa skit. Massa bra skit. 
Kelzan e megatrött och ligger här bakom mej helt utslocknad så jag tror att jag kommer få sova hela natten inatt,
får vi allt hoppas iallafall. 

Hon var förresten väldigt duktig idag och man märker att hon tar in det jag lär henne, och plus i kanten att hon e lika duktig på kursen som hemma. Ja okej, liite bättre hemma men duktig där med :)

Men nu blir det pyttelite tv och sen blir det faktiskt sängen. Ska upp imorron och iväg med systrarna
samt mamma och handla lite.

Så jag säger godnatt och hoppas ni haft en bra dag allesammans!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0