Cruelty-free Hair colors!

Just nu sitter jag och tittar lite på olika sidor som säljer hårfärg. Tänkte ju ta och färga det i lite guldtonad färg som jag faktiskt aldrig har haft någon gång. 
Jag har hittat några sidor som inte djurtestar och kommer senare att uppdatera listan på "Ej djurtestade produkter" så det blir enklare för er med att hitta. Listan hos Peta e ganska stor och det kan vara drygt och sitta och titta igenom där så så snäll kan jag allt vara och hjälpa er på vägen :)

Men visst säljs Revlon i vanliga matbutiker, eller har jag fel?

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0