The summer is calling!

Usch, får nog dra bort täcket och bara ha påslakanet, börjar bli riktigt varmt att ha det såhär nu xD 
Får hoppas vädret håller sej för idag ska man kanske ner i byn en sväng och göra lite ärenden med en kompis. Hundarna drar vi nog med dom också. Det gillar dom :)

Läste även en väldigt tråkig nyhet i vår tidning i fredes. En gammal klasskamrat på dödsannonser... Där vill man inte se så unga människor stå, och då det bara e 3st som har det namnet här i byn så förstod man snabbt att det var någon man kände. Vet om att han haft det tungt så jag hoppas han har det bättre nu.

Vad ska jag mer göra idag då? Det vet jag inte riktigt, men jag ska iallafall titta lite i H&M och lite andra sidor efter något snyggt jag kan ha på Sommarnatta. Om det blir av förstås, annars får jag ha det på min födelsedag istället. 
Funderar faktiskt på en klänning. Dock ska ju inte jag ha värsta skorna utan det blir ju till mina converse isåfall.
Sånt med klack funkar inte på mej, så det får lixom inte vara en för fin klänning då xD

Men nu ska jag se vidare på Våra bästa år ^__^

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: sara

svar: jag själv mår inte så bra, har gått och blivit sjuk :/

2011-05-23 @ 17:38:27
URL: http://elefantskiit.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0