Tonight im loving you!

Riktigt härligt väder idag. Ska nog ta och gå ut och sola lite så man kan få lite mer färg på detta vita överlaget. Fräknarna har även krypit fram och kommer väl snart invadera mina kinder totalt. 

Här har ni dagens låtval. Hörde den för en stund sen på MTV och blev lite förvånad att jag gilla den då det var Enrique Iglesias. Men jag tror de stora artisterna har börjat märka att Dubstep e väldigt stort och även Electro. Nu förtiden gör ju alla stora såna låtar. Britney e ett exempel, Rihanna och Chris Brown.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kört igång veckans blogg, var gärna med :) Kram!



ps. Kan du gissa rätt på vad som finns i paketen jag fick hem idag??

2011-05-09 @ 17:19:22
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0