Autumn.

jag e fortfarande lite förkyld. Mer än innan faktiskt. Känner av det mer nu.
Som tur e det satt sej i halsen som det oftast gör
Så just nu sitter jag och myser i soffan med varm nyponsoppa med biskvier och så en kopp saffransglögg. Mmm.


Jag e fortfarande lite förkyld. Som tur har det bara satt sej i halsen.
Så just nu sitter jag och myser i soffan med varm nyponsoppa med biskvier och så en kopp saffransglögg. Mmm.
Det e mumsfilibabba.

Har fått andra halstabletter att knapra på som man skulle ta varannan timme. 
Precis som man håller koll på det. 

Iallafall. Hade en jätte trevlig dag igår med syrran och Celice där vi först gick lite i byn och handlade och sen hem till henne och åt ugnspizza och hemmagjord sallad. Stannade kvar tills Desperate var slut.

Och jag tränade även på bandet igår. Sprang dock inte för det ger jag mej fan inte på igen.
Handen flög ju nästan av på mej sist. Okej inte riktigt.
Men jag bröt den nästan. Mja okej. Men det kändes som det.
Vet iofs inte hur det känns men stukning e hårda grejer det med. Sådeså.

Imorron e det Tomelilla marknad och dit ska man väl ner en kort sväng. E trist om det blir sånt här skitväder.

Men men. Hoppas ni har det Lite bättre än jag har. Men bara lite.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0