Please, dont follow every step.

Nu e jag människa igen och vågar visa mej för mänskligheten. Igår var jag våldsamt trött och låg mest och snurrade i sängen. Vaknade dock runt tre tiden med smärtor i bröstet. Har sen dess inte sovit riktigt ordentligt och denna smärta håller i sej än.
Det e troligtvis bara en muskel som krampar. Eller något. Man skulle haft något avslappnande hemma. If you know what i mean.
Iallafall.

Hade en väldans trevlig kväll i lördes med många roliga händelser. Kan ha fått en efterhängare men det e lugnt.
Brukar klara av att skaka av mej dom.
Nu blir det lite småjobb så får vi se vad resten av dagen erbjuder.

Bildkälla: Weheartit

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0