Tävling hos Mewana Design


Har nu en tävling på Mewana Design där du kan få 15% om du är med och tävlar.

Reglerna för att vara med:
1. Gilla Mewana Design om du inte redan gjort detta.
2. Hitta ett smycke som är dyrare.
3. Smycket får inte vara samma som de övre deltagarna har skickat in.
OBS! De 5 första som hittar vinner. Om det nu finns något vill säga ;) Svara här i loggen och länka till den sidan du hittat smycket! Tävlingen avslutas nästa lördag 28/2. Lycka till!
1. Gå in på Facebook och Gilla Mewana Design.
2. Hitta ett smycke som är dyrare.
3. Smycket får inte vara samma som de övre deltagarna har skickat in.

OBS! Ni tävlar på Facebook och de 5 första som hittar vinner. Om det nu finns något vill säga ;)  


Tävlingen avslutas nästa lördag 28/2. Lycka till!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0