Har jag en blogg?

Ja man har ju blivit smått trög på att skriva.
Det e inte så att det hänt något. Varken med mej eller världen runtom.
Inte har jag fått skrivkramp eller sågat av mina fingrar. Nä.

Syrran ringde i panik igår. Jag svarade inte. Jag låg och halvsov och lyssnade med andra halvan. 
Mamma svara. Då hade ungen fått fatt i hennes nagellack och haft lite fest. På det nya golvet. 3 veckor gammalt. Svart och allt.

Så vid den tidpunkten låg jag och småflinade lite. Ja visst e man förjävlig.
Men hallå! Lite kul ska man väl få ha. Tycker jag ju allt.

Min mobil funkar helt nu. Yaay! Inte för att det varit något fel med den,
men jag trodde det för en kort stund då precis när jag fått den. 
Hörde inte ett skit när folk ringde så jag gick runder med högtalaren på. 
Nu var det ju så att felet med ljudet var att jag fortfarande hade plastskyddet på. Smartass! 

Ibland tänker man inte längre än va näsan e. Ibland e man bara en finne lång.


Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Härlig blogg!
Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

Svar: tackar mathilda! javisst det går väl bra (:

2012-07-12 @ 19:11:43
URL: http://bymathilda.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0