En bra helg.


Hade en trevligt kväll igår med Sandra och Celice som var här och åt god mat och drack lite vin.
Dock inte Celice. Lite väl ung för det än.

Vid tolv tiden idag klev dom två samt Tobias in här då dom skulle ha visning på deras hus. Och sen drog vi till ett hus för att titta. Ett projekt, om man säger så, men väldigt bra läge och bra pris för det huset.

Annars idag har jag mest drygat med Sims 3. Men nu ska jag titta på Miljonjakten.
Min lilla by Tomelilla e med i tv och då måste man ju se.

Kommentarer
Postat av: Ida

The Sims är världens bästa tidsfördriv!

2012-03-19 @ 15:12:14
URL: http://idakohlen.blogg.se/
Postat av: anna

hihi okaj :)

2012-03-19 @ 23:31:44
URL: http://nattstad.se/dobermannanna

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0