Let's Zumba!

Har nyss testat Zumba på Kinect. Har aldrig gjort det innan så det var spännande.
Har aldrig varit ett fan av träning, mest för att det e dödstråkigt. Men detta kan nog vara något för mej.
Jag fick dock väldigt ont i halsen. Försökte googla det (som jag gör mej precis allt jag inte förstår) men hittade bara halsont vid kyla.
Ganska varmt inne må jag säga, särskilt efter ett pass Zumba.
Så e det någon som e insatt i träning m.m? E det för man e så otränad?

Då har man nyss testat ZumbaKinect. Har aldrig gjort det innan så det var spännande.
Har heller aldrig varit ett fan av träning, mest för att det e dödstråkigt. Men detta kan nog vara något för mej.

Jag fick dock väldigt ont i halsen. Försökte googla det (som jag gör med precis allt jag inte förstår)
men hittade bara halsont vid kyla. Ganska varmt inne må jag säga, särskilt efter ett pass Zumba.

Så e det någon som e insatt i träning m.m? E det för man e så otränad? Kan ju även lägga till att jag inte e sjuk.
Inte mer än vanligt iallafall.

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

åh.. har funderat på Zumba väldigt länge, men bara testat det en gång. Då kände jag att jag inte hängde med - men kanske är det lättare om man gör det hemma. Alla säger ju att det är sjukt roligt. Och grymt peppande med bra musik o.s.v.

2012-03-01 @ 15:47:32
URL: http://favoritplatsen.blogg.se/
Postat av: Samuel

Hej! jag har kört i gång en frågestund på min blogg, http://www.staffi.blogg.se/ kom in och ställ mig en fråga :D så ska jag försöka svara så ärligt som jag kan!



( jag har prövat zumba, låt mig säga att jag dansade i typ 2 minuter sen ramlade jag omkull :S)

2012-03-01 @ 22:38:07
URL: http://staffi.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0