Scott Kelby - Fotografera som proffsen.

Kan verkligen rekommendera denna bok för nybörjare. Har lärt mej en hel del i denna boken och den har väl utvecklat min syn på att se världen i kameran. Eller det jag fotar iallafall. 
Bra och enkla tips som riktar in sej till alla kameror, även för dej som bara har en vanlig digitalkamera.
Men främst e den för systemisar.

Det står inte exakt vart du hittar alla knappar och funktioner, utan den ger mer tips om Hur du fotar bättre och får bättre bilder. Där e t.ex. ett avsnitt för bröllop, landskap, människor och ett för byggnader m.fl.

När jag köpte den kostade den 269:- hos Bokia. Vet inte vad priset e på den nu.

Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Tack så mycket söta du :) ^^

Jo men tack söta du allt är kanon här :)

Hos dig då?Skönt med Fredag!

Har du några kuliga planer i dag?



Kram!

2012-05-04 @ 13:58:18
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Tack för infon

Ikea är bra och fina köttbullar har dom med

2012-05-06 @ 21:44:25
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Den kan nog gått upp några kronor

2012-05-07 @ 02:21:55
URL: http://www.kaffehornan.se

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0