Äntligen Twilight!

Vet inte om jag skrivit att jag försökt fixat ner Twilight Eclipse 2 gånger tidigare utan att dom funkat. Men så nu äntligen fick jag tag på en som det e bra kvalle på samt text och hela rullen. Perfa! Så det blir till att se den ikväll :)

Posten var här också innan idag och lämnade mitt paket med ringar, så jag håller på och fotar dom nu och ska sen göra det dryga, sätta ut pris och fixa och dona..

Jag har även vatt inne på lite olika sidor och försökt att hitta 80-tals kläder som jag älskar. Borde ha levt på den tiden, inte vatt född så sent xD Men jag hitta några stycken men kläderna va så satans dyra, men så satans snygga :D
Så här kommer lite underbara 80-tals inspirerade toppar, byxor, linnen m.m :)



Barnfilmer jag minns som jag alltid tittade på när jag va liten var Care bears och Rainbow Brite and the star stealer. Det e dom två jag minns iallafall som jag såg som barn, och även My little Pony ^^,
Vilka minns ni ? :)

 


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0