Operationen avklarad!

Läkaren ringde igår och ville göra en akutoperation. Skulle egentligen in igår men då hade jag redan ätit så operationen blev idag istället. Och den gick bra. Dom fick ut stenarna och jag var inte särskilt seg på att vakna ^^
Jag har dock ett rör som går från njure och urinrör (i think) som ska tas ut om ca 2 veckor, och sen blir det röntgen igen för att se så allt står rätt till. Men jag e så glad nu. Nu slipper jag dom hemska smärtorna. Ligga i fosterställning och känna döden närma sej *haha* Ni som har haft njursten vet vad jag pratar om.

Läste någonstans där dom hade gjort en undersökning på vilken smärta som var värst. Gissa vad som kom på första plats? Jo njurstensanfall. Att födda barn kom längre ner, tänka sej..
Så nu har jag fått känna på den värsta smärtan (vad jag vet än iallafall) så nu ska väl ingenting vara värre än det.
Vill bara säga tack till alla som oroat sej och hoppats på att operationen gått bra. Kul att någon bryr sej *höhö* ^^,

Men allt gick bra. Från första anfallet, som jag fick 5 Juni (jag minns datum då det var utgång den kvällen). De kom snabbt på att det var njursten och jag fick medicin direkt. Inget "Vi vet inte vad det e" eller "Vi kan tyvärr inte göra mer för dej". Man får nog dock vara lite fram för att få saker att gå lite snabbare. Men allt som allt så e jag nöjd med alla läkare jag haft och alla (nästan) som tagit hand om mej på sjukan när jag varit där. Tack! ♥ 

Förhoppningsvis klarar jag mej undan denna smärtan for the rest of my life :)

Jag & Simba igår. Glad över att bli opererad :D Simba vill mest bara ha chips ^^

Jag menar inte hakan utan piercingen ^^ Har numera bara en kvar då jag fick ta av dom under operationen och fick sedan bara i den ena, växer igen snabbt xD


Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av en smärtfri mage :) hihi



Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0