Stargazer hårfärg!

Ja idag blir det väl till att beställa hem lite hårfärg. Orkar inte vänta på att mitt hår ska bli bra, och den färgen jag ska beställa innehåller ändå inte ammoniak eller peroxid så ingenting som sliter på håret.

500

Tänkte beställa Magenta färg och sen vit färg, så får jag se om det vita tar, har ju inte sådär jätteblont så e smått osäker. Rosa har jag haft innan för några år sen och jag saknar det riiiktigt mycket. Och nä jag hade inte tänkt att ha rosa i hela håret utan bara underhåret :P
räcker så va ^^.

Nu ska jag fixa lite mat. Vet dock inte alls vad jag ska hitta på så får leta lite i någon matlagningsbok xD

Hoppas ni haft en bra dag hittills :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0