ShopTheLook

Sitter just nu och äter lite frukost, rostat med creme fraiche ^^ använder det till ganska mycket för det e så hiiimla gott! Men aa, det e gott på rostat faktiskt, tro det eller ej.

När jag vakna var det fint ute, tänkte att jag skulle ut och sätta mej efter mitt program och frukosten.. Men vad hände? Ser massa fula gråa moln som täcker min underbara fina vän, solen! Helvete då! E ju inte ens brun trots att vi haft riktig värme i sommar. Förstår mej inte på min hud, blir ju aldrig brun, inte röd heller...Jag blir ingenting xD I hate it! Vill ju inte se ut som nån som levt under jorden..Får helt enkelt börja sola solarium igen. Jupp jupp! 




Tänkte även att jag skulle ge er en kod som ger er 25% på Shopthelook. så snäll e jag :D
Ange bara HAUTE25 så dras det av :)
Koden kan ni använda fram till den 26/8.

Ska ut o se om det går att sola ändå..hoppas ^^

Kommentarer
Postat av: rebecca

hej! hjälp mig. svara på min fråga i bloggen! ha gärna flera ideer.

tack i för väg.

kram :)

2010-08-15 @ 11:30:14
URL: http://beccakan.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh fina saker :D

2010-08-15 @ 15:47:23
URL: http://aannabelle.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0