Lite färgning och lite FL

Sitter just nu mest bara o segar och funderar på namn... Lyssnar på en remix på "we no speak americano" som e hyffsat ball. Om man ändå kunde klämma fram något sånt xD Men där e ganska många remixer på den nu, dock inte många som e så bra eller tillräckligt ändrade för att jag ska tycka dom ska kallas för remixer. Lite mer bonk bonk och kling klang räcker oftast inte, tyvärr.  




Och det jag funderar på e ju vad jag ska byta till. Plexxy kallas man ju för just nu men e det så jävla nice ? Jag tänker iallafall bara på plexiglas men det hade jag ju inga tankar på när jag 'döpte' mej till det.
Det e så himla svårt bara att komma på något, sen när man väl tro sej kommit på något fränt, ja då finns det nån hemsida eller någon annan som gör musik som heter det..Så det e ju inte det lättaste. Fast jag har ju några namn som jag ska tänka igenom och sådär..

Ska snart äta och sen blir det nog färgning i håret. Vet inte om jag tar magentan idag, beror på hur det vita blir.. Men sen blir det nog lite FL. Har kommit in i det igen så nu sitter man därinne några timmar och bygger :)

Men om jag färgar (och det blir bra) så lägger jag väl upp bilder lite senare så ni får se hur det blivit :D
Men nu - Äta!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0