Film och mys med liten katt! :)

Idag steg man upp vid halv nio tiden. Skulle inte göra nåt särskilt men jag har börjat tycka det e jävligt skönt o stiga upp lite tidigare, så blir dagen lite längre med. Också e det ju härligt o ta en kopp morgonkaffe och sitta och titta ut på det fina solvädret och lyssna på musik på laptopen. Så härligt! :)

Cyklade senare vid 12 tiden till syrran för att fixa hennes hår som tog någon timma. Hon och Tobbe skulle till en fest som min bror, Nanette och två andra håller i, som har ett tema som e att alla ska vara utklädda med 80-tals kläder. Åååh underbart ju :D Underbara 80-tal ^^, Tobbe skickade bild innan på henne och sen på han själv. Hahah som man skratta, Tobbe hade orange/brun peruk och den skärde sej riktigt med den cerisa t-shirten :P maha. Men hoppas dom får kul iallafall, vilket jag e säker på att dom kommer :)


Tänkte fixa lite med bilder och sen ska jag se om jag hittar någon bra ny film som jag och min candypuff Simba ska titta på ♥ Fixade ner en som blev klar idag. Det skulle vara en Zombie film men när jag spola igenom den snabbt så såg jag inte en jävel av dom xD Så jag tror iche den e så bra..Survival of the dead heter den iallafall.. Jag vill ju se värsta styckeriet och zombisar som sliter och biter av kroppsdelar, DÅ blir kitty glad om en skräckis e så :D

Men nu kom syrran (Milla då) så vi ska väl fika lite nu, SEN fixa bilderna då ^^

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0