Underbara sol!

Sitter just nu ute i solen med min underbaring och dricker lite kaffe :) Värmen vill hålla i sej lite till och det gör mej ingenting :) Värme året om hade absolut inte suttit fel heller så ^^ För någon mer vinter(kyl)hatare än mej får man fan leta efter :P

Jag bar ut lilla Simba då hon fortfarande låg i min säng. La henne på en stol här bredvid mej med en dyna i solen. Hon verkade inte riktigt vilja gå, men så plötsligt hoppar hon ner och studsar iväg :P hihi. Hon försöker fortfarande  njuta av sitt liv och det ska hon allt göra lääänge till :)
Läste lite på nätet där någon hade en katt som var 26 år gammal som han hade fått när han föddes. Så himla sött :) 

Men nu ska jag lala lite mer i solen och sen kommer Kimmy och lämnar ungarna och Ottan :D


Ha en fortsatt underbar dag! :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0